9 תשובות
כן
אנונימי
לעשות הכללה כזאת זה די טיפשי ולא יעיל בשום צורה
לא
מאמינים או לא זה לא משהו שמעיד על אם הם אנשים טובים או לא
מה. מה. מה. פשוט מה.
ממש לא, צריך שוויון זכויות, לא היררכיה ועליונות דתית. לחרדים לא מגיעות יותר זכויות מלחילונים. הם בדיוק כמונו רק שהם שומרים מצוות, אז למה שהם יקבלו פריווילגיות? כי אין שום סיבה שחלקם לא יתגייסו, יקבלו קצבאות וכו'.
כולם בני אדם, כולם צריכים זכויות, אי אפשר לומר מי יותר טוב..
ההכללה הזאת סתם מיותרת
לא לאף אחד לא משנה דת גזע מין או מגזר לא מגיע יותר זכויות מהן אדם אחר
כמו שתגיד לדעתכם צריך להעניק יותר זכויות לנוצרים מיהודים? הנוצרים טובים יותר מהיהודים? (השוואה לשואה)
כולה דת וחוסר דת
אחד מתפלל אחד לא זה הכל
האוכלסייה הכי נכשלת אנפלבתית בארץ , הם טובים יותר בלהיות הכי לא טובים חח
מי שלומד תורה כן
מי שלובש בגדים של פינגווין וחילוני בלב לא