6 תשובות
כן
בתחילת הקורס משלמים 180 שקל על ביטוח אבל זה לגמרי שווה את זה
כן זה עולה 180 והפרחי מדא 100 אם אני לא טועה
צריך להרשם לזה מעכשיו?
עולה 180 אבל זה בקטנה לשלם פעם אחת בשביל המדים הלימודים הביטוח וכל זה
כן
זה עולה איזה 180 אבל זה באמת כלום ושווה כל שקל מקבלים כל כל הרבה ידע מהקורס וההתנדבות זה חוויה אחת גדולה אז שווה ברמות להשקיע בקורס