8 תשובות
כמה את באמת מרגישה שחשוב לך להתגייס בשביל המדינה? אם את לא מרגישה רצון כל כך חזק להתגייס אז אל תתגייסי.
הצבא זאת מערכת מאוד קשה, פיזית ונפשית.
תמיד יש סיכוי שתתחרטי על זה אם תתגייסי ואז לא יהיה קל לצאת משם
שואל השאלה:
פיזית אני כשירה, עד לא מזמן נפשית לא היה סיכוי בכלל אבל זה נראה שעכשיו אני כן אוכל, אבל אני לא בטוחה אם כדאי לי
אנונימית
אז בעיני לא, כמו שאמרו, זאת מערכת מאוד קשה פיזית ונפשית.
תעשי שירות לאומי, ככה תוכלי לתרום למדינה
כול מי שאומר לך שחייב לשרת וזה לא בסדר שאת לא, אל תקשיבי לו
זה לא מתאים לכולם לשרת בצבא וזה דופק המון אנשים נפשית.
תקשיבי ללב שלך ולאינטואיציה שלך

בהצלחה ענקית :)
אי אפשר ממש לענות על השאלה הזאת שאנחנו לא יודעים אם את כשירה פיזית/נפשית מספיק
אם מבחינה נפשית ופיזית את יכולה אז למה לא
אם אין לך סיבה משמעותית למה לא להתגייס, תתגייסי.
זה למען המדינה שלנו.