4 תשובות
שואל השאלה:
אני מחיפה
אני מחיפה
אנונימית
שואל השאלה:
הסתכלתי באתר ואין קורס בוקר רק ערב...
הסתכלתי באתר ואין קורס בוקר רק ערב...
אנונימית
נשבע טוב, אבל לפי דעתי היא מחוייבת לתת לך רענון נהיגה ממה שאני זוכר בעבודה שלי לפחות
הקורס זה 2 מפגשים של 4 שעות כל פעם ואתה יכול לבחור אם לעשות את זה בבוקר או בערב אז אתה לגמרי יכול לבוא בבוקר לעבודה לעבוד כרגיל ופשוט לצאת קצת מוקדם בשביל הקורס. ואם אתה עובד במשמרות אז פשוט לקחת משמרת בוקר
באותו הנושא: