התחברות
הרשמה
קיבלתי זימון לקדם נהיגה צבאי ואני לא רוצה אבל קיבלתי גם צו בדואר
אני לא יודע אם אני חייב ללכת או לא כי אומרים שלא אבל כן קיבלתי צו
מה לעשות? אני לא רוצה להיות נהג בצבא
29 באוקטובר 2021, 09:56
גיוס
חיילים
זימונים
תפקידים
מיונים
2 תשובות
להתקשר למיטב ולומר שאתה לא רוצה
טלפון 1111
אנונימית
הם פשוט מנסים לשכנע אותך, את לא חייבת
l
loglady99
באותו הנושא:
קיבלתי זימון למסלול נהיגה בצבא
קיבלתי זימון לבדיקת כשירות לשירות צבאי, מה עושים?
אני מתמיינת למודיעין (שבוע הבא יש לי ראיון אישי) ועכשיו קיבלתי באתר מיתגייסים הזמנה לזימון לקורס נהיגה קדם צבאי,
עשיתי קורס קדם צבאי של נהיגה מבצעית עברתי טסט ועכשיו אני מתחרט
בשביל מכית טירונים צריך לקבל זימון או שזה לא דורש מיון קדם צבאי?
הצבא הקדים לי זימון לקבן ליום ראשון הקרוב ורק עכשיו ראיתי את זה באינטרנט
אם שלחו לי זימון לקדם צבאי נהיגה אני חייבת ללכת ? מה זה ?
מזה קורס נהיגה קדם צבאי?
קיבלתי צו של קדם צבאי נהיגה וזה ביום רביעי, אני לא חייבת ללכת אם אני לא רוצה להיות נהגת בצבא נכון?
קיבלתי זימון לחובלים בצבא
אם סימנתי במנילה שאני מעוניינת בקורס נהיגה קדם צבאי.. ישלחו לי?