7 תשובות
לא
הם יכולים לייעץ לך אם כדאי לך לעלות ואת עושה את החישובים שלך ואת מה שאת מעדיפה
הם יכולים לייעץ לך אם כדאי לך לעלות ואת עושה את החישובים שלך ואת מה שאת מעדיפה
אם סיימת עם ממוצע 100 אז נראה לי שיהיה לך קל מדי ב-4 יחידות ותרגישי שאת מסוגלת ליותר. עדיף לך להתחיל קודם ב-5 ובמקרה הכי גרוע אם לא יילך אז לרדת ל-4, התהליך ההפוך הרבה יותר מסובך. לשאלה: לא יכולים להכריח אותך לעלות הקבצה בניגוד לרצונך, רק להמליץ.
אם הם רואים את זה לנכון להעלות אותך הקבצה אולי זה לטובה מציעה לך לחשוב על זה
אבל להכריח הם לא יכולים
אבל להכריח הם לא יכולים
חחח תגידי תודה אותי פשוט שיבצו ב 3
הם לא יכולים להכריח.
לפי מה שידוע לי הם לא יכולים להכריח
לדעתי כדאי לך לנסות את 5 אבל אם ממש לא בא לך אני לא חושבת שאפשר לכריח
באותו הנושא: