התחברות
הרשמה
מותר למורים שלנו להכריח אותנו להפקיד טלפונים? (בתיכון?)
9 בדצמבר 2021, 08:29
מורים
חוקים
תלמידים
3 תשובות
כן, אם בביצפר יש כלל כזה שאסור לכם להיות עם טלפון..
א
אני אני ואני
כן
T
T❤a❤i❤r
כן
*
*לא*
באותו הנושא:
מותר למורים להכריח לפתוח מצלמה בשיעור?
מותר למורים להכריח אותי לפתוח מצלמה בזום?
למורה מותר להכריח תלמידים להשתתף?
האם מותר למורה להכריח אותנו להיכנס לכיתה מסריחה?
מותר למורה להכריח אותי להגיע לבית ספר בזמן שאני עם נקע ברגל ?
מותר למורה שלי להכריח להראות את כל הפנים ולא רק חצי?
מותר למורים להכריח אותי לצלם את עצמי עושה ספורט?
למורים מותר להכריח אותי לפתוח מצלמה בזום?
מותר למורה להכריח אותי לבוא לבית ספר ב7 וחצי בתור עונש?
מותר לבית ספר שלנו להכריח אותנו לשים את הטלפונים שלנו באיזה כיסים על הקיר בכיתה?
האם מותר למורים להכריח אותנו לפתוח מצלמה בזום ואחר כך גם להקליט אותנו?