7 תשובות
חסמו אותו כנראה
כנראה מחק את המשתמש, או שלא דיברתם חצי שנה בערך ואז הצ'אט יכול 'להיעלם'. בכזה מקרה צריך לשלוח כמה הודעות (עשר אני חושב?) כדי שההתכתבות הישנה תחזור.
שואל השאלה:
אני לא זוכרת את השם משתמש שלו אוף
אנונימית
שואל השאלה:
איך למצוא אותו
אנונימית
עשית אולי צילומי מסך?
כך תזכרי בשם.
מתסכל.. כן, אוף :/
אנונימי
שואל השאלה:
לא אוף אני לא מאמינה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה טעות
אנונימית
באותו הנושא: