21 תשובות
אם את לא מוצאת החשבון שלו נמחק
זה אומר שהוא חסם אותך
אאוץ בשבילך
אנונימי
כנראה שכן
אולי אבל הוא שינה שם או משהו
שואל השאלה:
אין סיבה שהוא יחסום אותי לא קרה שום דבר.. או שהוא חסם את כולם או שזה לא קרה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לבדוק?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם הוא שינה שם זה עדיין היה מופיע לי בהתחלה לא? כיאלו במקום שהוא היה גם קודם לא?
אנונימית
שואל השאלה:
דאדי יכול להיות שמחקו לו? כי אי אפשר למחוק לבד נכון?
אנונימית
את זוכרת אנשים שהוא רשם להם בקיר או משהו?
את זוכרת אולי מה היה השיחה האחרונה שלכם ואז תוכלי לחפש אותה בצאטים?
אם הוא שינה שם אז השם הקודם שלו לא אמור להופיע מן הסתם
וגם אם הוא היה חוסם אותך זה לא היה נעלם לך
ואי אפשר למחוק לו, הוא כנראה ביקש מהמערכת שתמחק לו את המשתמש
שואל השאלה:
גם רשמתי את השם שלו בחיפוש וזה נתן כל מיני שאלות שרשום את השם שלו במודגש ואז תשובה כלשהי ושתי שאלות שנכנסתי ראיתי כיאלו את השואל שאלה רושם את השם שלו ועונה לו על דברים שהוא רשם אבל את המשתמש שלו לא ראיתי בתשובות..
אני יכולה. לנסות להזכר בדברים שרשמתי לו בכללי בשיחות, אולי גם בערך מה היה הדבר האחרון, אבל אם אני אחפש דברים שמזמן יותר אמרתי זה גם עובד?
אנונימית
לגבי מה שעכשיו אמרת לגבי השאלה, שואל השאלה כאילו רשם את המשתמש שלו אבל לא מצאת שום תשובה שמדברת כלפי זה? אם כאילו יצא מצב ששואל השאלה "דיבר עם עצמו" אז הוא מחק את המשתמש
ואל תחפשי בחיפוש דברים שכתבתם בצאט, התכוונתי שתחפשי את הצאט עם אותו אחד לפי דברים שאת זוכרת פשוט
שואל השאלה:
כן כיאלו רואים את שואל השאלה מדבר עם עצמו
כזה למשל בן אז
שואל השאלה "בן אתה אמרת שזה ולא לא נכון"
שואל השאלה "אבל בן אני ככה וככה"
כיאלו ככה זה היה אבל אין שום משתמש שעונה לו..

ולא הבנתי לגבי החיפוש חחח, לחפש לפי דברים שאני זוכרת?
אנונימית
או שהוא חסם אותך
שואל השאלה:
אוף ממש לא מיהרתי לענות לו וכזה ביומיים האחרונים אמרתי ואי אולי אני אשלח הודעה, ועכשיו אני רוצה לשלוח הודעה והוא פשוט נעלם!!
למה שמישהו בכלל ירצה למחוק לגמרי את המשתמש?
אנונימית
^^^כן כנראה הוא מחק
והתכוונתי שכאילו בצאטים שתחפשי פשוט בכל צאט כאילו את השיחה שניהלתם וככה תדעי אם זה הוא, אבל כנראה שהוא מחק את המשתמש אין לך בשביל מה לחפש
^ויש כל מיני סיבות, אולי הוא רוצה להפסיק להיות פה, לא רוצה שישארו פה שיחות עם אנשים או וואטאבר, לא יודעת, לכל אחד יש סיבה משלו
שואל השאלה:
אהה הבנתי מה התכוונת לגבי החיפוש

אוף איזה מבאס זה ממש רציתי לשלוח הודעה :(
טוב מה חעשות
תודה :)

רגע אבל המערכת בכלל מסכימה לכל אחד למחוק? כיאלו איל זה עובד? שולחים בקשה והיא מוחקת לכל מי שרוצה?
אנונימית
אנונימית כן יכול להיות שמחקו לו.
צריך הצדקה מיוחדת
שואל השאלה:
מעניין אותי איזה הצדקה יכולה כבר להיות לו..
כיאלו מה למשל מישהו שמציקים לו נחשב מוצדק? אבל מישהו שלא רוצה שישארו שאלות פה שקשורות עליו מוצדק? מישהו שלא רוצה שהשיחות שלו ישארו זה מוצדק? אלה לא נשמעות לי סיבות כאלה מוצדקות.. מה כן מוצדק?

ונגיד אם חוסמים מישהו עדיין רואים אל המשתמש בצאטים נכון? פשוט הוא לא יענה לך
אנונימית
המערכת בוחרת, וכן
^^גם אם אומרים שפשוט לא רוצים את המשתמש אז מוחקים
ואם את חוסמת מישהו אז הוא נעלם לך מהצאטים, אבל אם מישהו חוסם אותך זה לא נעלם לך
שואל השאלה:
אוקי תודה 3>
אנונימית