התחברות
הרשמה
אתם לוחצים על הגז לפני פנייה או פשוט נותנים לאותו לגלוש את הפנייה?
4 באוגוסט 2023, 16:03
נהיגה
תשובה אחת
טיפה גז שהאוטו יזוז
❤
❤Queen Layla
באותו הנושא:
אם מישהם מבקשים מכם לפנות אליהם בלשון פניה they\them אתם תכבדו את הלשון פניה שלהם?
אתם לא חושבים שלשון פניה הם/אתם זה לשון פניה מזלזלת בסובלים מפיצול אישיות?
אם בא לי תפקיד משקית תש אז אני צריכה להתקשר למיטב או לפתוח פנייה במיטב פשוט?
אתם בודקים לשון פנייה של מישהו לפני שאתם עונים על שאלה שהוא שאל?
גם אתם מרגישים שסטיפס ממש לוחצים עם הכללים ולא נותנים פה חופש ביטוי וקבלת דעות שונות?
איך נותנים פרח? כאילו לוחצים על החץ למעלה?
יש לי בעיה בשיעורי נהיגה כשאני מגיעה לכיכר אז יש כמה פניות - פניה ימינה פניה שמאלה ופניה שמאלה חזרה ולפעמים אני פונה לא
לפני מספר ימים שלחתי פנייה לאתר מתגייסים, וכעת נכנסתי שוב וראיתי שהפנייה נמחקה
שני לשונות פניה או שתי לשונות פניה?
בביקור רופא נותנים הפניות למומחים?
בכביש מהיר שאין פניה שמאלה ויש תמרור 214, מותר לעשות פניית פרסה?