4 תשובות
זה משחק שהחוק היחיד הוא שאסור להיזכר שיש משחק כזה
מי שנזכר צריך להגיד בקול "שיט נזכרתי" וככה הוא מפסיל גם אחרים, ניצחת אם 7 שנים לא נזכרת במשחק
שואל השאלה:
יעני אני צריכה לשכוח שאני משחקת?
אנונימית
^שאלה קשה לי מידי
שווה לפנות לממציא המשחק