9 תשובות
נו מהה שרדתי שבוע כמעט
זה פשוט משחק שכל מי שמשתתף בו צריך לשכוח ממנו לגמרי ל7 שנים וברגע שמזכירים לו על זה או שואלים אותו מכ זה מי שדאל נכנס למשחק וברגע שנזכרים במשחק צריך להתחיל את הספירה של 7 שנים מחדש
זה פשוט משחק שכל מי שמשתתף בו צריך לשכוח ממנו לגמרי ל7 שנים וברגע שמזכירים לו על זה או שואלים אותו מכ זה מי שדאל נכנס למשחק וברגע שנזכרים במשחק צריך להתחיל את הספירה של 7 שנים מחדש
פשוט משחק כזה שאסור להיזכר בו שבע שנים (איזה עידן אחד מסביר על זה בטיקטוק לא יודעת אין לי טיקטוק אבל אתה מוזמן לבדוק)
שיט נזכרתי (ולא ידעתי את החלק של 7 שנים)
שואל השאלה:
אבל קורה משהו אם נזכרים כאלו לא רוצה להישמע סתומה אבל קללה או משהו כאילו מזל רע?
אבל קורה משהו אם נזכרים כאלו לא רוצה להישמע סתומה אבל קללה או משהו כאילו מזל רע?
לא זה לא מזל רע ולא קללה זה סתם
זה מסבך אותי אני לא מבינה
אנונימית
זה הקטע של המשחק, אין באמת חוקים אבל אסור להיזכר במשחק 7 שנים
מי שנזכר אומר "שיט נזכרתי" וככה מפיל את כל השאר שאיתו כי הוא מזכיר להם את המשחק
קשה להסביר פשוט אסור להיזכר בו חח
מי שנזכר אומר "שיט נזכרתי" וככה מפיל את כל השאר שאיתו כי הוא מזכיר להם את המשחק
קשה להסביר פשוט אסור להיזכר בו חח
שואל השאלה:
נו מה תגידו
נו מה תגידו
שיט
באותו הנושא: