8 תשובות
לא.
אנונימי
שואל השאלה:
קמתי בשש ואז הלכתי גם לאימון..אני רוצה לרדת במשקל
אנונימית
הבנתי, אבל אפשר לרדת במשקל בדרכים יותר טובות..
ממש לא מספיק, זה מעו מאוד קלוריות לגוף וזה פוגע בו
את צריכה להוסיף כדי להיות בגירעון בריא מבלי לפגוע בתפקוד המערכות בגוף, הגוף צריך אנרגיה כדי לתפקד
^^^זו דרך רעה מאוד לרדת במשקל. את יכולה לאכול *הרבה* יותר ועדיין לרדת במשקל. בבקשה תפני לתזונאית שתרכיב לך תפריט מאוזן ובריא. כי אם תמשיכי ככה את תאבדי מסת שריר, תרגישי חרא, ותוותרי בסוף. זה מאוד מסוכן ולא יעיל. וסביר להניח שכל מה שתורידי תעלי אחרי זה פי 2.
לא
זה ממש קצת. למה את עושה את זה לעצמך? את מנסה לפגוע בעצמך? את רוצה לרדת במשקל וחושבת שזו הדרך? או שפשוט קמת לפני עשר דקות?
זה לא הרבה בכלל
תאכלי ארוחת ערב מספקת ומשביעה בבקשה
כן, ואפילו לא מספיק
באותו הנושא: