17 תשובות
שואל השאלה:
שיעמם לי^
בטעות נו
3 בלילה זה לא אשמתי
אנונימית
לא חושב אבל אל תעשי שטויות... הרבה סוכר לא בריא... זה לא ימסטל אותך ולא יפגע בך במינון הזה אבל זה יתן לך הרבה יותר מידי סוכר לדם ועליה וגם נפילת סוכר
שואל השאלה:
מאיפה אתם יודעים את כל זה
אנונימית
השלב הבא גז מזגנים
שואל השאלה:
מִשְׂחֲקָן קוֹמוּנִיסְט^
אומר מניסיון?
אנונימית
כל תגובה ותגובה שלי באתר הנפלא הזה נובעת רק מניסיון טהור!
ניסיון טהור ... זה נכון לגבי הרבה דברים אבל לא נראלי שצריך ניסיון בשביל לדעת שזה לא בריא לקחת ככה כמות בזמן קצר כזה
שואל השאלה:
אסל כשבולעים זה לא ממש הרבה סוכר
אנונימית
עדין לא בריא אל תתוכחי חח פשוט לא לוקחים כזו כמות
יותר מידי סוכר לא בריא עדיף לעשן
אנונימית
להה.. עדיף לא חעשן עם כבר
שואל השאלה:
טוב לא נורא חד פעמי
אנונימית
נסלח לל רק כי אמרת חד פעמי(
עדיף עישון וזהו למה להסניף מעשנים כל הכאבים והדיכאון נעלם
כן כן אני מכיר אותך חח את גם כן אל תכניסי לה רעיונות לראש חח
די איזה קרינג'

ולא זה לא ייעשה לך כלום סתם מפגר