6 תשובות
שואל השאלה:
אני משתמשת בשמפו ומרכך של פינוק
ואני לא שמה מסיכות וכאלה רק קרם שיער בבוקר ולפעמים בערב
אני משתמשת בשמפו ומרכך של פינוק
ואני לא שמה מסיכות וכאלה רק קרם שיער בבוקר ולפעמים בערב
הנה הטעות שלך, פינוק מכילים רכיבים נוראים לשיער כמו מלחים, פרבאנים, פתלאטים ועוד. זה בהחלט גורם לנשירת שיער ושבירתו.
קרמים חשוב גם להשתמש בטבעיים ללא החומרים האלו, ובנוסף, לדאוג לא למרוח על הקרקפת.
קרמים חשוב גם להשתמש בטבעיים ללא החומרים האלו, ובנוסף, לדאוג לא למרוח על הקרקפת.
אם יש לך נשירת שיער מוגברת, יכול להיות שאת משתמשת בתכשירים לא בריאים לשיער שגורמים לנשירה ושוברים את השיערה.
ממליצה על תכשירי שיער טבעיים ללא מלחים, פראבנים וכו'.
אם את משתמשת בקונדישינר/מסיכה על הקרקפת, זה גם כן יכול להוביל לנשירה.
בנוסף אני גם ממליצה להתחיל טיפול בשמנים לחיזוק השיער.
ממליצה על תכשירי שיער טבעיים ללא מלחים, פראבנים וכו'.
אם את משתמשת בקונדישינר/מסיכה על הקרקפת, זה גם כן יכול להוביל לנשירה.
בנוסף אני גם ממליצה להתחיל טיפול בשמנים לחיזוק השיער.
כנראה את צריכה להחליף שמפו או מרכך
תזונה כנראה לא טובה, עצבים, סטרס
יש המום סיבות
יש המום סיבות
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: