4 תשובות
הייתי אוכלת באזור השעה וחצי לפני כדי שיספיק להתעכל קצת ואז יהיה יותר קל באימון.
נדיר אחי
אתה יכול להוסיף גם טונה אם בא לך, יותר חלבון
זה מעולה, לדעתי תחכה שעה וחצי