צריך להתקדם אל תחזרו אחורה. אל תיכנסו שוב לשיחה ותתחילו להקליד ולמחוק אל תתקשרו ותנתקו רק בשביל לשמוע את הקול , זה כבר לא האדם שהכרתם . ייקח זמן לשכוח כי באמת היה לכם אכפת המתנה הכי טובה שתוכלו להעניק לעצמכם זה להתקדם אלה הרחק מהאדם שפגע בכם שוב ושוב והכי חשוב , תסלחו גם אם זה הכי קשה, גם לאדם הזה ובמיוחד לעצמכם. ורק אז, אחרי הלילות בלי השינה , שגרמו לכם להבין מה אתם שווים ומה אתם באמת צריכים מעצמכם. רק אז תצליחו להתקדם אלה ולהשלים עם המצב.