4 תשובות
מהמם באמת ממש יפה
נדיר אבל אני לא אוהבת את המשפט האחרון
יפה כל הכבוד
ממש מרגש ונוגע ללב.
בנוסף, יש לך כישרון כתיבה מעולה.