15 תשובות
ברוכה הבאה לאינטרנט
את רואה עכשיו
פשוט לא הכרת את האנשים הנכונים פה
כי כולם פה לא אמיתים ומתחבאים מאחורי מסך כי באמיתי הם אנשים ביישנים שאין להם אומץ לדבר וחסרי ביטחון וכאן הם מרגישים ממש בהגנה אז לא אכפת להם או שסתם חרמנים
לרוב "הזויים" יותר בולטים מנורמלים...
תבואי בשעות יותר נורמליות ועם זה גם האנשים..סתם
אבל אני מניחה שסתם נפלת על הזויים כי באמת יש פה אנשים מדהימים (:
אבל אני מניחה שסתם נפלת על הזויים כי באמת יש פה אנשים מדהימים (:
אני פה .. :)
בכלל לא כולם
בכלל לא כולם
היי אני נורמאלית נראלי
מה את מצפה סתכלי מתי את שואלת את השאלה...
כי זה סטיפס אתר מפוצץ באנשים שבחיים האמייתים הם כלומניקים ופה הם תופסים תחת
שלום לך ,שמי מרקו
ח ח ח ח ח ח מה
אני לא יודע אם אני הזוי אבל יכול להיות
באותו הנושא: