13 תשובות
הוא לא עזב
מה אנחנו מבינים בחשבונות שמיים בכלל
מי אנחנו בכלל
בורא עולם יודע מה טוב לנו גם אם אנחנו מרגישים אחרת
הוא מעולם לא עזב הוא נוכח בכל מקום
אהשים חכולים להגיד שבגלל השןאה קיבלמו את המדינה והוא היה שם ואלקים יכולים גם להכיד שהןא פשוט לא קיים ובגלל זה לא היה שם.
כי הוא לא קים יש איזה טריליון הוכחות למפץ הגדול
די. נמאס לי שאנשים אומרים שבגלל צרות אלוהים לא נמצא. להפך. הוא נמצא והוא גורם להם. ואני לא יודעת אם זה דוקא עונש ברור שלא היה מגיע לילדים והרבה מהאנשים שמתו למות. אבל אנחנו לא יודעים חשבונות שמים. ואנחנו לא צריכים לנסות לנהל אותם אנחנו צריכות לסמוך על הקדוש ברוך הוא
אנונימית
מכיוון שכתב שאם עם ישראל יחטא ''אנוכי אסתר אסתיר פני ביום ההוא'' וכן שאם אנשים יאמינו במקרה (מפץ גדול) אז הם יזרקו ליד המקרה, וכן בקריאת שמע אמר שיקרה כך אם לא ישמרו התורה והייתה אז תנועת ההשכלה והתבוללות שגרמה לזה
קומפאס אתה אומר שהשואה היא בגלל יהודים שלמדו והשכילו ולא נשארו בורים? ולכן הגיע להם המוות הזה? כמה מעוות??!
אנונימי
^לא החכמה, אלא תנועת ההשכלה - תנועת הכפירה באלוקים והחיים ללא גבולות וערכים
^השם בעצמו אמר

ועד שאת מוכיחה אותי על חשבונות שמים תוכיחי את עצמך על העזות שלא להאמין בשמים
בהחלט אוכיח אותך כל ההתעלמות מהמציאות כי את כפויית טובה.

ולעניינינו יש תורה.
השאלה היא על אלוקים, והתגובה מהתורה.

תתכחשי עד מחר בעיה שלך.
מיצינו.
כפי שאמרתי השם נתן את התורה ואמר, זו מציאות
חלאס כבר כמה שנאה פנימית לפחות תפסיקי להפיל את השנאה שלך על אחרים.
פשוט מאוד
הוא לא התערב, כי הוא לא קיים

ואם הוא כן קיים, הוא גרם לשואה כי הוא "כל יכול"
אנונימי
הסתיר פניו מאיתנו בגלל שעזבו אותו. הוא הזהיר אותו מראש שאם נעזוב אותו - אז זה מה יקרה. יש נבואות ממש מדוייקות על השואה:

http://www.yahadoot.net/item.asp?id=583&cid=12

http://www.yahadoot.net/item.asp?id=397&cid=13

http://www.yahadoot.net/item.asp?cid=12&id=582

ובגדול תשובות של compass הן נכונות.
אנונימי