התחברות הרשמה

באיזה גיל אתם חושבים ששנתיים הבדל בזוגיות זה בסדר?

מהות:סקר ולדעת
31 ביולי 2023, 16:50
מאיזה גילמערכת יחסים    
5 תשובות
שואל השאלה:
אתם חושבים שנורמאלי 13 ו15?
אנונימי
מגיל 17 זה סבבה
v
venus38
16+ לדעתי
:) ukrainka
נראלי מגיל 17 ו19
i
iailwjas
17
נ
נסיכה קומפלט
באותו הנושא:
הבדל של שנתיים וחצי. זה לגיטימי לא?
נורמלי הבדל של שנתיים בתיכון?
מה אתם חושבים על זוג שהאישה יותר בוגרת מהגבר (באיזה שנה שנתיים)?
האם זה בסדר שילדה בת 13 תהיה על ילד בן 16 (הבדל של שנתיים ו9 חודשים)
זה נורא הבדל של שנתיים בשביל להיות בזוגיות?
שנתיים הבדל זה נורא?
האם שנתיים הבדל זה פדופיליה?
הבדל של שנתיים ח, יא זה מוגזם לחבר?
הבדל גיל של שנתיים וחודש זה בסדר?
אם אנחנו הבדל של שנה בגיל אבל שנתיים בכיתה לזוגיות זה מוגזם?
באיזה הפרש גילאים של שנה אתם חושבים שיש הרבה הבדל ברמת הבגרות?