2 תשובות
כעקרון, יש ממש "נוסחה" שאומרת האם זה בסדר.
והיא: תקח את הגיל שלך, תחלק ב-2 ותוסיף 7.
זה אם חברה שלך נמצאת בין הגיל שלך לבין הגיל שיצא לך - אז כעקרון היא אמורה להיות באותה רמת בגרות.
(דוגמאות: 14 -> 14/2 = 7, 7 + 7 = 14, לכן 14 רק עם 14, שכן לפני כן לא בוגרים
17 -> 17/2 = 8.5, 8.5 + 7 = 15.5, כלומר בן 17 עד גיל 15.5)
כמובן שאפשר להוסיף או להפחית שנה לפה, אבל זה העקרון.

ואם הכוונה בגרות לזוגות - אז זה משתנה, אבל חשוב שהטווח בין הגילאים לא יהיה משמעותי.
בד"כ זה מ-14 לרצינים ועד לועד בכלל עם לא רצינים.