5 תשובות
לא..
retweet, לצייץ מחדש.
שואל השאלה:
אז זה הגיוני להגיד rt me?
אז זה הגיוני להגיד rt me?
רטויט.
לצייץ מחדש
לצייץ מחדש
כמו לייק בפייסבוק
באותו הנושא: