5 תשובות
תקשיבי אם הכאבים לא עוברים עם עזרה של כדורים בכלל גם אחרי שחיכית איזה חצי שעה כזה שתגיע ההשפעה תקשיבי לאמא שלך, בית חולים זה לא מקום רע, רק מנסים לעזור לך שם. אולי זה גם משהו חוץ מהמחזור וזה מסוכן, לכי לבדוק
ויכול להיות שאת סתם נלחצת כי בחיים לא היו לך כאבים רציניים וחזקים באמת וזה בא לך רק עכשיו ואת נלחצת שזה משהו חמור. גם אני אם אני לוקחת אקמול לא עובר לי הכאב לגמריי
תקחי עוד אחד
אם לא עוזר אולי באמת עדיף ללכת
אם לא עוזר אולי באמת עדיף ללכת
תנסי להרים רגליים בעיקר לנוח תקחי כרית חמה תשימי על הבטן תשתי תה חם ותקחי אדקס
שימי כרית חמה זה עוזר קצת ושמעי שאני מבינה אותך ממש כשאני במחזור אני בקושי יוצאת מהמיטה...
אם את רוצה תקחי עוד כדור אבל אם נגיד לקחת אדוויל או נורופן עדיף שתקחי אקמול כי זה חומרים פעילים שונים
אם את רוצה תקחי עוד כדור אבל אם נגיד לקחת אדוויל או נורופן עדיף שתקחי אקמול כי זה חומרים פעילים שונים
באותו הנושא: