8 תשובות
יש לי כאבי מחזור נוראיים אבל אני לוקחת אדוויל וזה בדרך כלל מאוד עוזר.
אז כל עוד הכדורים אצלי אני לא חוששת מהכאבים
אז כל עוד הכדורים אצלי אני לא חוששת מהכאבים
אני לוקחת אופטלגין וזה ממש עוזר. קחי בחשבון שזה תרופה חזקה אז אל תקחי יותר מידי
כדורים יעזרו אבל כמובן שעדיף להתמודד בדרך טבעית-
תשתי הרבה מים!! אבל לא יותר מדי. כוס מים בשעה- שעתיים..
תעשי ספורט (לא באופן מוגזם, גם), למרות שזה כואב, תעשי לאט.
תשאפי אוויר צח בחוץ
אם תרצי, וכמובן שזה לא חובה, יחסי מין ואפילו אוננות יזרזו את המחזור ויגרמו לו להסתיים מהר יותר (באופן טבעי, וזה בסדר)
ואם כל אלה לא עוזרים, תקחי כדורים במינון חלש
תשתי הרבה מים!! אבל לא יותר מדי. כוס מים בשעה- שעתיים..
תעשי ספורט (לא באופן מוגזם, גם), למרות שזה כואב, תעשי לאט.
תשאפי אוויר צח בחוץ
אם תרצי, וכמובן שזה לא חובה, יחסי מין ואפילו אוננות יזרזו את המחזור ויגרמו לו להסתיים מהר יותר (באופן טבעי, וזה בסדר)
ואם כל אלה לא עוזרים, תקחי כדורים במינון חלש
שואל השאלה:
איך יחסים או אוננות עוזרים לזה? ^
איך יחסים או אוננות עוזרים לזה? ^
אנונימית
לי כדורים עוזרים וכשיש לי ביום לימודים אני נשארת בבית אם זה ממש ממש רציני
כדור ואם את בבית כרית חימום זה אחלה ואם כואב ברמות לא הולכת
כדור, ויש פעמים שזה ממש חזק אז אני נשארת בבית
אני לוקחת כדור אבל אם זה ממש כאבים חזקים אני נשארת בבית
באותו הנושא: