5 תשובות
כן. ובלט הורס את הגוף. זה מעצב אותו מחדש. בגלל זה דוחפים ילדות קטנות לרקוד בלט, להתחיל מגיל קטן, כדי שהגוף יתפתח בהתאם.
כל ספורט הוא קשה בדרכו ולכם אין לך על מה להתעצבן
חצי צהריים שלי עם אח שלי הם על איזה ספורט יותר טוב (שחייה או אופניים)
אני חושבת ששני הספורטים קשים בצורות שונות, ואם לא יצא לה להתאמן מקצועית בשניהם, אז אין לה מה לדבר על זה.
צודקת זה בסדר לכעוס אבל תרגעי זו סבתא שלך
בסדר זאת סבתא שלך תרגעי