6 תשובות
לא חייבים לשים טיפ. המלצרים מקבלים משכורת. לשומר בחניון ולנהג אוטובוס את.ה מביא טיפ? לא. כי זה העבודה שלו
לא חייב, אני תמיד שמה בלי קשר לאיכות השירות
לא
נותנים טיפ לדעתי אם השירות היה טוב
נותנים טיפ לדעתי אם השירות היה טוב
לא חייב אבל מתוך נימוס אפשר לשים 5 שח אבל גם תלוי בגודל ההזמנות
פה במדינה לרוב נהוג לתת מינימום גם אם השירות לא היה משהו. אבל אם היה שירות מחפיר וממש לא לעניין אז כמובן שאתה לא צריך לשים.
באותו הנושא: