7 תשובות
. daniel
מה נקמה בזה? טיפ מביאים על שירות טוב, לא היה שירות טוב אז לא צריך לשלם טיפ.
. daniel
ממש לא, זה לא חובה ואם היא קיבלה חרא של שירות אין סיבה שתביא להם עוד כסף.
שמעי אני עבדתי במלצרות בעבר, יכולה להגיד לך שיום שישי שבת הם הכי עמוסים שיש, כל אחד והדרישות שלו ובנוסף היה לנו על הראש את המנהל והאחמש. לא יכולה להגיד שדבר כזה לא הגיוני שיקרה, במיוחד שיש עומס בימים כאלה. בנוסף הטיפים זה המשכורת של המלצרים ברוב המקומות. אז אני כן הייתי משלמת,.. אבל זה בחירה שלך
שואל השאלה:
שמנו 5%
אנונימית
אם לא נהנית מהשירות מהבחינה שהמלצרית הייתה מגעילה והתנהגה בזלזול אל תשימי. אם ראית שאין שירות ולא נגשים אלייך למרות שהמסעדה ריקה אל תשימי. אם ראית שיש עומס והמלצרית עסוקה בעוד דברים תשימי 5%
שמים לפי כמה שמרגישים שצריך אם בכלל
. daniel
ממש לא. חרא שירות לא שווה טיפ, למה לשלם להם מעל מה שצריך אם הם חארות?