8 תשובות
ככה זה יפה
ארוכות
אנונימי
לדעתי באמצע לא קצר מידי ולא ארוך
וצורת שקד/שפיץ יכול ממש להיות לך יפה
אני ממש אוהבת ככה, עדין
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעשות שקד או שפיץ כי אין לי מספיק ציפורניים
אה חשבתי את רוצה לעשות בנייה
שואל השאלה:
לא זה הציפורניים שלי פשוט קיצרתי אותם אז שאלתי מה יותר מחמיא לי