5 תשובות
ג'יו ג'יטסו-זה קרקע לעשות בריח חניקות
קראטה- לחימה יפנית שעושים קאטה כדי לתרגל
וזה מכות ישירות בעיטות אגרופים לא קרקע
איגרוף-זה רק עם הידיים בלי רגליים
הלחימה הישראלית המומלצת-כיסאות לא צריך ידע נרחב פשוט לדעת לתפוס כסא ולזרוק קצת אימונים ותגיעי רחוק
קראטה- לחימה יפנית שעושים קאטה כדי לתרגל
וזה מכות ישירות בעיטות אגרופים לא קרקע
איגרוף-זה רק עם הידיים בלי רגליים
הלחימה הישראלית המומלצת-כיסאות לא צריך ידע נרחב פשוט לדעת לתפוס כסא ולזרוק קצת אימונים ותגיעי רחוק
ממליץ לבדוק על mma, זה שילוב של מספר אומניות לחימה
יש בזה הכל מהכל
יש בזה הכל מהכל
שואל השאלה:
בדקתי אני לא רוצה mma
בדקתי אני לא רוצה mma
אנונימית
בעיקרון אומנויות לחימה מתחלקות לא2 סוגים, wrestling ו striking.
בסוג הראשון מתאבקים, בין אם זה בקרקע או בעמידה (לרוב משלבים). זה כולל הטלות, ריתוקים, חניקות, בריחים וכל מה שביניהם. לדוגמא: היאבקות קלאסית, גיוס ג'יטסו, סמבו, ג'ודו, וכ'.
בסוג השני מתמקדים בעמידה לרוב, זה מבוסס על שליחת התקפות והגנה. זה כולל סוגים שונים של בעיטות, איגרופים, הגנות נגד אותם הדברים (לפעמים הגנה משולבת עם היאבקות) וכ'. לדוגמא: איגרוף קלאסי, איגרוף תילאנדי, מואי טאי, קראטה, טייקוואנדו וכ'.
יש גם אומנויות לחימה שמשלבות בין 2 הסגנונות, כמו mma, סמבו קרבי, קרב מגע, וכ'.
מה יותר עדיף? זה תלוי למה את רוצה את זה. סתם לעסוק בספורט, לדעת להגן על עצמך או לנסוע לתחרויות. בכל מקרה בהצלחה, מקווה שקצת עשיתי לך סדר. אם משהו תכתבי לי בפרטי
בסוג הראשון מתאבקים, בין אם זה בקרקע או בעמידה (לרוב משלבים). זה כולל הטלות, ריתוקים, חניקות, בריחים וכל מה שביניהם. לדוגמא: היאבקות קלאסית, גיוס ג'יטסו, סמבו, ג'ודו, וכ'.
בסוג השני מתמקדים בעמידה לרוב, זה מבוסס על שליחת התקפות והגנה. זה כולל סוגים שונים של בעיטות, איגרופים, הגנות נגד אותם הדברים (לפעמים הגנה משולבת עם היאבקות) וכ'. לדוגמא: איגרוף קלאסי, איגרוף תילאנדי, מואי טאי, קראטה, טייקוואנדו וכ'.
יש גם אומנויות לחימה שמשלבות בין 2 הסגנונות, כמו mma, סמבו קרבי, קרב מגע, וכ'.
מה יותר עדיף? זה תלוי למה את רוצה את זה. סתם לעסוק בספורט, לדעת להגן על עצמך או לנסוע לתחרויות. בכל מקרה בהצלחה, מקווה שקצת עשיתי לך סדר. אם משהו תכתבי לי בפרטי
למה את מתחברת יותר לסגנון של קונג פו תנועות מעגליות כאלה או אגרסיבי קרקע יותר בעיטות או אגרופים?
באותו הנושא: