10 תשובות
כלום
כלום
היית צריכה לשטוף טוב טוב עם סבון אחרי שזה קרה וזהו
היית צריכה לשטוף טוב טוב עם סבון אחרי שזה קרה וזהו
אוי איזה חמוד אל תעשה כלום
שואל השאלה:
החיסון היה לפני כמה חודשים אז אני אמור להיות בסדר?
החיסון היה לפני כמה חודשים אז אני אמור להיות בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
נ.ב התכוונתי שחיטאתי את זה אתמול לא עכשיו חח
נ.ב התכוונתי שחיטאתי את זה אתמול לא עכשיו חח
אנונימי
אתה תהיה בסדר
לא קרה ולא יקרה כלום. הוא בטח סתם שיחק איתך אבל זה לא משנה עכשיו
שטפת ידיים אחרי שחזרת? אז הכל בסדר.
גור לא יכול לנשוך ברמה שזה יחדור לך לעור, אז אין מה לדאוג גם אם היה לחתול משהו זה לא יעבור אליך
שטפת ידיים אחרי שחזרת? אז הכל בסדר.
גור לא יכול לנשוך ברמה שזה יחדור לך לעור, אז אין מה לדאוג גם אם היה לחתול משהו זה לא יעבור אליך
שואל השאלה:
לא פשוט נלחצתי כי ירד לי דם וזה כאב
לא פשוט נלחצתי כי ירד לי דם וזה כאב
אנונימי
הכל טוב זה קורה כל עוד חיטאת וזה עבר אין מה לדאוג
למות אם החתול נשך אותך כמה פעמיים אז הערס שלו יהרוג אותך מהר חתול זה חייה רשעית מאוד אם ערס חזק
באותו הנושא: