התחברות הרשמה

סתם מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישהו על החיים

נאמנים זה כמו פריקה אל תמחקו לי
29 ביולי 2023, 23:43
מצב רוחדיכאוןהתייעצותנושאים לשיחהבדידות    
2 תשובות
מוזמנת
מ
מיכל לויי
תדברי d:
ב
בן.אדם
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישהו
אני מרגישה לבד וצריכה לדבר עם מישהו
לפעמים אני מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישהו..
אני צריכה לדבר עם מישהו אני מרגישה לבד רצח
אני מרגישה שאין לי עם מי לדבר על נושאים שאני צריכה לפרוק.
אני מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישו..
יש לי תקופות שאני מרגישה שאני ממש צריכה מישהו איתי שיבין שיקשיב ושיהיה איתי
אני מרגישה שאני חייבת שיהיה לי מישהו שאני יכולה לדבר איתו סתם על שטויות
למה אני מרגישה שאני צריכה לקבל אישור על כל דבר שאני עושה?
אני מרגישה לבד כל כך, אני צריכה מישהו לדבר איתו.
רק אני מרגישה לפעמים שאני מספרת יותר מידי דברים שאני לא צריכה להגיד לחברות?