23 תשובות
כן
כן, אחרת אני נגעלת מהחביתה
איזה לבן מגעיל וואט דה הל
^פעם הבאה כשאתה שובר ביצה תראה שיש משהו קטן לבן
החלק הזה זה השחלה נראה לי (יש מצב אני טועה- זה פשוט איבר כלשהו נוסף)
^לא ניראלי זה העובר עצמו שבשביל לגדול הוא אוכל את הצהוב זה מה שאני הבנתי
^אהה רגע נכון טעות שלי חח בדקתי עכשיו בגוגל מה זה, בכל מקרה לשאלה: כן
אחי זה חלמון זה החלק הבריא
שואל השאלה:
לא את החלמון רק את העובר הלבן שמחובר לחלמון
איזה לבן מה
זה חלק מהביצה
החלבון יעני?
^לא יש כזה לבן קטן שמחובר לחלמון של הביצה (לא החלבון)
אכ רואים את זה רק שזה ביצה קשה לא ששה עין נכון?
שזה חיי בלי כלום
שואל השאלה:
ששוברים ביצה מחובר לחלמון משהו לבן קטן זה העובר או משהו כזה אז מוצאים את זה
באמא שלי לא הבנתי על מה אתם מדברים
שואל השאלה:
פעם הבאה שתשבור ביצה תחפש בחלמון משהו לבן
אני חייבת לבדוק עכשיו חח רגע
די איכסס מה זה ולמה בחיים שלי לא ראיתי את זה אלוהים