23 תשובות
כן
לא
לא
כן
כן
כן, אחרת אני נגעלת מהחביתה
לא
איזה לבן מגעיל וואט דה הל
^פעם הבאה כשאתה שובר ביצה תראה שיש משהו קטן לבן
החלק הזה זה השחלה נראה לי (יש מצב אני טועה- זה פשוט איבר כלשהו נוסף)
החלק הזה זה השחלה נראה לי (יש מצב אני טועה- זה פשוט איבר כלשהו נוסף)
^לא ניראלי זה העובר עצמו שבשביל לגדול הוא אוכל את הצהוב זה מה שאני הבנתי
^אהה רגע נכון טעות שלי חח בדקתי עכשיו בגוגל מה זה, בכל מקרה לשאלה: כן
אחי זה חלמון זה החלק הבריא
שואל השאלה:
לא את החלמון רק את העובר הלבן שמחובר לחלמון
לא את החלמון רק את העובר הלבן שמחובר לחלמון
איזה לבן מה
זה חלק מהביצה
החלבון יעני?
זה חלק מהביצה
החלבון יעני?
^לא יש כזה לבן קטן שמחובר לחלמון של הביצה (לא החלבון)
אכ רואים את זה רק שזה ביצה קשה לא ששה עין נכון?
שזה חיי בלי כלום
שואל השאלה:
ששוברים ביצה מחובר לחלמון משהו לבן קטן זה העובר או משהו כזה אז מוצאים את זה
ששוברים ביצה מחובר לחלמון משהו לבן קטן זה העובר או משהו כזה אז מוצאים את זה
באמא שלי לא הבנתי על מה אתם מדברים
שואל השאלה:
פעם הבאה שתשבור ביצה תחפש בחלמון משהו לבן
פעם הבאה שתשבור ביצה תחפש בחלמון משהו לבן
אני חייבת לבדוק עכשיו חח רגע
די איכסס מה זה ולמה בחיים שלי לא ראיתי את זה אלוהים
באותו הנושא: