6 תשובות
אני לא הולכת להפגנות בדיוק בגלל זה שאני לא חושבת שזה מזיז למישהו מהאנשים שאנחנו רוצים שזה יזיז להם למרות שאני כן בדעה הזאת
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי
מסכימה לגמרי
לא, ההפגנות סתם מונעות מאנשים להתנייד.
זה מזיז .. אולי זה נראה שלא אבל בסוף ההפגנות האלה מביאות סיקור תקשורתי ישראלי ובינלאומי יש הפעלת לחצים יש פגיעה במדינה
בדיוק כמו שהפגנה ומחאה צריכה לעשות
ומכאן זה ביד של הממשלה בעיקר
אם הם ימשיכו המחאה תמשיך
יפסיקו המחאה תפסיק
והמחאה גרמה לדחיה משמעותית בחקיקה
בדיוק כמו שהפגנה ומחאה צריכה לעשות
ומכאן זה ביד של הממשלה בעיקר
אם הם ימשיכו המחאה תמשיך
יפסיקו המחאה תפסיק
והמחאה גרמה לדחיה משמעותית בחקיקה
השאלה היא כמה עוד נתניהו שולט במערכת.
אם ההפגנות האלו היו קורות לנתניהו של 2015, שלא לדבר על 2011 או 1995 הוא היה מתקפל כבר מזמן.
היום המצב שונה, הוא לא מתקפל מסיבה מסויימת.
ולי יש 3 אופציות שעולות לי שיכולות להסביר את זה.
הראשונה היא שהוא מושחת מידי, וכבר לא אכפת לו מדעות העם וחושב שישראל באמת מסוגלת להסתדר לבד ללא שום תמיכה בינלאומית.
השנייה היא שהוא חולה מידי (הוא כבר היה כמה פעמים בבית חולים מאז תחילת הקדנציה), וכבר לא נמצא האחזקה על המצב מבחינה מנטלית.
השלישית היא שהוא לא בעל הכוח מבחינה פוליטית, אלא רק הפרצוף של הכוח, שבעצם מוחזק בידי גורמים אחרים שמבטיחים לו דברים בתמורה לזה שהוא יקדם את המטרות שלהם, בין הדברים שהוא יקבל נמצא הגנה במשפט שלו, ומה שהוא מבטיח זה הרפורמה.
אם ההפגנות האלו היו קורות לנתניהו של 2015, שלא לדבר על 2011 או 1995 הוא היה מתקפל כבר מזמן.
היום המצב שונה, הוא לא מתקפל מסיבה מסויימת.
ולי יש 3 אופציות שעולות לי שיכולות להסביר את זה.
הראשונה היא שהוא מושחת מידי, וכבר לא אכפת לו מדעות העם וחושב שישראל באמת מסוגלת להסתדר לבד ללא שום תמיכה בינלאומית.
השנייה היא שהוא חולה מידי (הוא כבר היה כמה פעמים בבית חולים מאז תחילת הקדנציה), וכבר לא נמצא האחזקה על המצב מבחינה מנטלית.
השלישית היא שהוא לא בעל הכוח מבחינה פוליטית, אלא רק הפרצוף של הכוח, שבעצם מוחזק בידי גורמים אחרים שמבטיחים לו דברים בתמורה לזה שהוא יקדם את המטרות שלהם, בין הדברים שהוא יקבל נמצא הגנה במשפט שלו, ומה שהוא מבטיח זה הרפורמה.
זה כן משפיע.
ומי שכתב פה שלא.
רואים שאתם לא באים להפגין.
אני גרה בחור בישראל ובוא לשם אלפים אפילו שזה מקום שכמעט לא שומעים עליו.
ועוד משהו העובדה שאתם חושבים ככה ולא מפגינים זה עצוב.
כי זו הדרך להגן על המדינה.
וכרגע?
זו הדרך היחידה!
ומי שכתב פה שלא.
רואים שאתם לא באים להפגין.
אני גרה בחור בישראל ובוא לשם אלפים אפילו שזה מקום שכמעט לא שומעים עליו.
ועוד משהו העובדה שאתם חושבים ככה ולא מפגינים זה עצוב.
כי זו הדרך להגן על המדינה.
וכרגע?
זו הדרך היחידה!
אנונימית
באותו הנושא: