7 תשובות
*עוזרות
וברמה מסוימת כן, אבל לא ממש משמעותית.. נגיד אם לא היו הפגנות בכלל סביר להניח שהיו מעבירים את הרפורמה כבר לפני חודשים
וברמה מסוימת כן, אבל לא ממש משמעותית.. נגיד אם לא היו הפגנות בכלל סביר להניח שהיו מעבירים את הרפורמה כבר לפני חודשים
ההפגנות עצמן לא באמת, יותר ההפחדה והתבהלה של ערוצי התעמולה, והכוח של המתנגדים להשבית את המשק אם הם לא יקבלו את מה שהם ירצו.
כל הפגנה עוזרת.
בן גביר רצה להתפטר ביום שבו נתניהו הכריז על הקפאת הרפורמה אבל בזכות הפגנת הימין הצלחנו לשכנע את בן גביר להישאר בתפקיד.
ההפגנות עוזרות! אם השמאל הפגין והצליח להקפיא את הרפורמה, זה אומר שהימין היה יכול לעצור את ההתנתקות!
ההפגנות עוזרות! אם השמאל הפגין והצליח להקפיא את הרפורמה, זה אומר שהימין היה יכול לעצור את ההתנתקות!
לא,זה סתם נותן לאנשים להרגיש כאילו הם עשו משהו
כן בטח
אף הפגנה לא עוזרת
אנונימי
באותו הנושא: