8 תשובות
למה שזה לא יהיה בסדר
לא תפליקי לה
ברור
יאס
כן ברור למה שזה יהיה לך אכפת
ילדה סליחה שאני אומרת את נשמעת אובססיבית
כן יש לה חיים גם בלעדייך