3 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אני חלק מחבורה של עוד בנות , זה קשה להמשיך אלאה , ואיך להכיר עוד חברות ?
כן אבל אני חלק מחבורה של עוד בנות , זה קשה להמשיך אלאה , ואיך להכיר עוד חברות ?
אנונימית
תנסי להמשיך הלאה ולהכיר חברות חדשות. ותנסי לעבוד על ההרגשה הזו כדי שכשתיהיה לך חברה אחרתזה לא ישפיע גם על ההחברות הזו
תנסי מכיתות אחרות. תסתכלי קודם על מי שאת רוצה להתחבר איתה. תלמדי אותה קצת ואם היא מוצאת חן בעיניך תתדברי איתה על משהו שאת יודעת שאת שתיכן יעניין
באותו הנושא: