10 תשובות
כן
שואל השאלה:
אז יש מצב שאני יחסית שטוחה בגלל שאני ישנה קצת?
אז יש מצב שאני יחסית שטוחה בגלל שאני ישנה קצת?
אנונימית
לא זה גנטי
לא בהכרח יכול להיות שזה גם גנים
אצל תינוקות
כן חד משמעית מניסיון. בגיל ההתבגרות חובה לישון הרבה אחרת נשארים נמוכים וכל מיני דברים (כמובן שחלק זה גנטיקה אבל עדיין)
ברור
בוודאי!
באותו הנושא: