3 תשובות
יאפ
אני, אבל אני מתאמנת רק עם משקל גוף כי אין לי אפשרות למשקולות.
אני כן רואה שיפור והתחזקות אבל
אני כן רואה שיפור והתחזקות אבל
אני אכן
באותו הנושא: