5 תשובות
הגיוני
אתה חייב לקבל את זה שאתה לא תהיה הכי טוב בהכל , כמובן שצריך לעשות עד גבול היכולת שלך אבל אל תהיה נוקשה עם כצמך ותלמד לקבל את זה שאתה טוב ככה
לא זה ממש לא סיבה הגיונית לעלות לחמש יחידות
אין שום סיבה לפגוע לעצמך בציונים ובזמן החופשי שלך בגלל איזה ילדה שאומרים עליה שהיא "חכמה יותר" (למרות שתכלס את יודעת שכנראה שהיא בעצמה יושבת על עובר בקושי במקרה הטוב)
וגם אם היא הייתה מקבלת 100 בכל אחד מהמבחנים בחמש זה בכלל לא קשור לחוכמה
בקיצור לא, אין סיבה שתעלי בגללה
אין שום סיבה לפגוע לעצמך בציונים ובזמן החופשי שלך בגלל איזה ילדה שאומרים עליה שהיא "חכמה יותר" (למרות שתכלס את יודעת שכנראה שהיא בעצמה יושבת על עובר בקושי במקרה הטוב)
וגם אם היא הייתה מקבלת 100 בכל אחד מהמבחנים בחמש זה בכלל לא קשור לחוכמה
בקיצור לא, אין סיבה שתעלי בגללה
אם תעלי רק בגלל זה כנראה תכשלי את צריכה לאהוב את זה או רצון להשקיע ומה אכפת לך שהיא יותר טובה שיהיה לה לבריאות תיהי טובה בדברים שאת אוהבת
באותו הנושא: