8 תשובות
כן כן הוא עובר, צריך לתת לזה איזה שבוע אפילו קצת יותר וזה עובר ומתרגלים לאכול רגיל
שומעתת זה כואב שעושים תגשר? כיאלו תוך כדי שעושים?
שואל השאלה:
^לא כואב בכלל
התחיל לכאוב לי רק כמה שעות אחרי
רק מכינה אותך זה ממש מוזר בהתחלה לדבר ובכללי
גם בהתחלה כולם חושבים שזה מכוער
אנונימית
תוך איזה שבוע הכאב כמאט עובר ואז לא מרגישים את הגשר בכלל
תוך כדי שעושים זה בכלל לא כואב^^
תוך כדי שעושים זה רק דבק זה לא כןאב
אנונימי
כן זה עובר אחרי שבוע כזה מהיום שעשית בו גשר
אנונימית
אבל כדאי לך ללעוס בהדרגה דברים רכים וזה יעזור לך להתרגל מהר יותר