4 תשובות
שלט תיקחי את המפקדת כמובן מאליו אסור לך להתנהג איך שבא לך את חפץ ברגע שאת עם מדים
קודם כל לא בכל מקום אין משמעת. יש מקומות שיש בהן משמעת.
דבר שני זו החוויה לכניסה לצה"ל. על מנת שהחייל יבין שהוא חייל, יבין את המשמעת ויכיר את המסגרת שהוא נמצא בה. הרעיון הוא לתת משמעת בסיסית (ב-02), ומשמעת גבוהה (לוחמים) בשביל שאחר כך החייל יבין שהוא חייל ועליו לציית לפקודות. ברגע שהוא הופך לחייך מן המניין, אין צורך בדיסטנט כי החייל אמור להבין שהוא נמצא בצבא ועליו להקשיב למפקדים.
בנוסף, בטירונות החיילים הופכים מאזרחים לחיילים, ולכן כל הנוקשות עד שהם ילמדו להיות חיילים הכי טובים שאפשר. בקורס לא תמיד המשמעת גבוהה, יש קורסים לבי משמעת ודיסטנט, אבל הרעיון הוא להכשיר את החייל למקצוע מסוים ובלי משמעת לא יצליחו להעביר את החומר.
דבר שני זו החוויה לכניסה לצה"ל. על מנת שהחייל יבין שהוא חייל, יבין את המשמעת ויכיר את המסגרת שהוא נמצא בה. הרעיון הוא לתת משמעת בסיסית (ב-02), ומשמעת גבוהה (לוחמים) בשביל שאחר כך החייל יבין שהוא חייל ועליו לציית לפקודות. ברגע שהוא הופך לחייך מן המניין, אין צורך בדיסטנט כי החייל אמור להבין שהוא נמצא בצבא ועליו להקשיב למפקדים.
בנוסף, בטירונות החיילים הופכים מאזרחים לחיילים, ולכן כל הנוקשות עד שהם ילמדו להיות חיילים הכי טובים שאפשר. בקורס לא תמיד המשמעת גבוהה, יש קורסים לבי משמעת ודיסטנט, אבל הרעיון הוא להכשיר את החייל למקצוע מסוים ובלי משמעת לא יצליחו להעביר את החומר.
חלק מהקטע של להכניס אותך למערכת ולתת לך את ההלם הראשוני והמשמעת של חייל
תכלס לדעתי זה חלק מהחוויה של להיות חייל וזה די מגבש גם
תכלס לדעתי זה חלק מהחוויה של להיות חייל וזה די מגבש גם
שלא תיקח את המפקד/ת כמובן מאליו ותתנהג איך שבא לך
באותו הנושא: