13 תשובות
וואו שמעתי עליו יותר מדי אמא שלי קנתה אותו גם
עברתי עליו ברפרוף הוא נראה טוב
עברתי עליו ברפרוף הוא נראה טוב
שואל השאלה:
הוא היה נשמע לי ממש טוב והוא גם חבדניק.
אבל הבנתי שהיה איזה רב שיצא נגד הספר
הוא היה נשמע לי ממש טוב והוא גם חבדניק.
אבל הבנתי שהיה איזה רב שיצא נגד הספר
אנונימית
בסדר רב אחד מול המון המלצות אין מה לקחת ברצינות עם כל הכבוד לזה שהוא רב.
יש שם כפירה וחוסר הכרת הטוב לקב"ה (מה זה "לא ביקשתי לבוא לעולם?" אדם לאע צריך להודות לקב"ה שהוא ברא אותו בכלל כי הוא לא ביקש?). מבחינתו אדם עושה טובה לקב"ה ולא להפך (חס ושלום!). ולמה הוא אורמ את זה? כדי שאדם ירגיש שעבודת ה' שלו היא חשובה (אז בשביל זה מותר לעוות?).
יש שם הצדקת כפירה ואי שמירת מצוות. כן, אותו "רב" כתב שחילוניים אין להם על מה להתנצל כי הקב"ה לא יוצר איתנו קשר כבר אלפי שנים, אז אין לםה איך לדעת מה הוא רוצה (אז הם לא יודעים מה הייתה דרך אבותיהם?).
ממליץ לשמוע את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=zzpi2suozp0
https://www.youtube.com/watch?v=g17u18emaec
יש שם הצדקת כפירה ואי שמירת מצוות. כן, אותו "רב" כתב שחילוניים אין להם על מה להתנצל כי הקב"ה לא יוצר איתנו קשר כבר אלפי שנים, אז אין לםה איך לדעת מה הוא רוצה (אז הם לא יודעים מה הייתה דרך אבותיהם?).
ממליץ לשמוע את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=zzpi2suozp0
https://www.youtube.com/watch?v=g17u18emaec
אנונימי
ספר מדהים ומשנה ממש את המחשבב עוזר להבין את החיים ואת היהדות והקשר להקב"ה
כל אלה שיוצרים נגד לא טרחו באמת להבין מה הוא אומר ולא טרחו להקשיב עד הסוף הוא נטו עוזר להתקשר ולהתקרב להקב"ה בדרך בריאה של אהבה ולא מתוך אילוץ או מוסר של רבנים
כל אלה שיוצרים נגד לא טרחו באמת להבין מה הוא אומר ולא טרחו להקשיב עד הסוף הוא נטו עוזר להתקשר ולהתקרב להקב"ה בדרך בריאה של אהבה ולא מתוך אילוץ או מוסר של רבנים
שואל השאלה:
קראתי חלק מהספר ולא ראיתי שום חלק שהוא כותב שלחילונים אין על מה להתנצל כי הקב"ה לא יצר איתנו קשר. הוא חבדניק אורתודוקסי בגלל זה זה היה לי ממש מוזר. אתה יכול להביא לי את הציטוט שממנו הבנת את זה?
קראתי חלק מהספר ולא ראיתי שום חלק שהוא כותב שלחילונים אין על מה להתנצל כי הקב"ה לא יצר איתנו קשר. הוא חבדניק אורתודוקסי בגלל זה זה היה לי ממש מוזר. אתה יכול להביא לי את הציטוט שממנו הבנת את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
וכן זה הסרטון שראיתי שדיברתי עליו. אבל הוא הרב היחידי שיצא נגד הספר אז אני לא מבינה
וכן זה הסרטון שראיתי שדיברתי עליו. אבל הוא הרב היחידי שיצא נגד הספר אז אני לא מבינה
אנונימית
קראתי את כל ספר ולא מצאתי שום מקום לאמירות האלה מעוותים את דבריו בגלל שהוא גם יוצא נגד רבנים שרק צועקים על יהודים עד כמה נוראים במקום להראות להם כמה הם מיוחדים בתור יהודים ילדים של הקב"ה באמת שווה לקרוא כל חלק בספר כי הוא מושלפ
נשמע כמו כפירה גמורה
שאלי את הרב שלך על זה
שאלי את הרב שלך על זה
שואל השאלה:
אין לי רב לשאול זו הבעיה
אין לי רב לשאול זו הבעיה
אנונימית
ממליץ לכתוב בגוגל 'בית ההוראה הרב וסרמן' יש להם אפשרות לשאול בוואצאפ מאוד נוח
שואל השאלה:
אם אני שולחת עכשיו מה לכתוב? לכתוב צופ קל או משהו?
חחח אני לא יודעת מה לרשום
אם אני שולחת עכשיו מה לכתוב? לכתוב צופ קל או משהו?
חחח אני לא יודעת מה לרשום
אנונימית
ערב טוב
רציתי לשאול לגבי הספר ''לא ביקשתי לבוא לעולם של הכרה'' של אננס פרידמן
האם מותר/כדאי לקרוא בו? תודה רבה
(אם יש עליו הסכמות תצרפי את השמות)
רציתי לשאול לגבי הספר ''לא ביקשתי לבוא לעולם של הכרה'' של אננס פרידמן
האם מותר/כדאי לקרוא בו? תודה רבה
(אם יש עליו הסכמות תצרפי את השמות)
באותו הנושא: