8 תשובות
פחות
פחות
תלוי בן אדם אבל לדעתי פחות
לא
אנונימית
בדרך כלל לא הולכים עם סה זה יותר נראה לבית גזה... אבל עם זה יהיה עם גקאט שחור או משהו מעל זה סבבה וחוץ מזה שימי פס עם בא לך תקני אף אחד לא יגיד לך מה ללבוש! יש בנות עם חזייה באמצע הרחוב אז מה
^מסכים עם זה שתלביש מה שבא לך אבל חזייה משדר יותר בטחון עצמי וחופש כזה. זה משדר אני מתאמצת להיות יפה, לא?
פחות
אנונימית
חחח בחיים לא ידעתי שזה אמור לשדר משהו בגד זה לא אופי נקודה^^
באותו הנושא: