10 תשובות
כן :]
תמשיך לצום
שואל השאלה:
אני בת
ועד איזה שעה הצום
אני בת
ועד איזה שעה הצום
אנונימית
עד שעובר יום
"ויהי ערב ויהי בוקר יום ראשון"
היום מתחיל מהערב
אז בערב כשיצא הכוכבים
"ויהי ערב ויהי בוקר יום ראשון"
היום מתחיל מהערב
אז בערב כשיצא הכוכבים
שואל השאלה:
סבבה תודה לכם
סבבה תודה לכם
אנונימית
( צאת הכוכבים = 18:10 בערב אגב )
לדעתי מיותר, כבר שברת את הצום אין סיבה שתמשיכי
.
.
שואל השאלה:
זה צום מלא נכון? בלי מים? ^
זה צום מלא נכון? בלי מים? ^
אנונימית
לא! תצום אל תקשיבי לאנונימי שמעליי כל מה שתעשי מבורך לקב"ה, את לא ידעת שיש את הצום ולכן עשית את זה. הקב"ה אוהב כל השתדלות שלך אחותי :)) ( סליחהה רק עכשיו שמתי לב שכתבת שאת בת )
אין לך כבר מה..
באותו הנושא: