10 תשובות
תמשיך לצום
שואל השאלה:
אני בת
ועד איזה שעה הצום
אנונימית
עד שעובר יום
"ויהי ערב ויהי בוקר יום ראשון"
היום מתחיל מהערב
אז בערב כשיצא הכוכבים
שואל השאלה:
סבבה תודה לכם
אנונימית
( צאת הכוכבים = 18:10 בערב אגב )
לדעתי מיותר, כבר שברת את הצום אין סיבה שתמשיכי
.
שואל השאלה:
זה צום מלא נכון? בלי מים? ^
אנונימית
לא! תצום אל תקשיבי לאנונימי שמעליי כל מה שתעשי מבורך לקב"ה, את לא ידעת שיש את הצום ולכן עשית את זה. הקב"ה אוהב כל השתדלות שלך אחותי :)) ( סליחהה רק עכשיו שמתי לב שכתבת שאת בת )
אין לך כבר מה..