5 תשובות
כן כי עדיין לא הייתי בהופעה
שואל השאלה:
כנל
אני תכננתי לטוס לבד עוד כמה שנים ואני מקווה שהיא תחזור עד אז
מה דחוף לה ב2025
אנונימי
שואל השאלה:
אני הולך לקעקע את החתימה שלה בדוק
אנונימי
לא מתבאסת כי אני כבר לא מעריצה שלה בדיוק בגלל כל השטויות האלה
אז לא אכפת לי
מבחינתי אם עברו שנתיים+ בלי שום דבר חדש, אז אני עוברת הלאה
אנונימית
שואל השאלה:
אז כנראה שלא היית מעריצה
מעריץ אמיתי נשאר מעריץ לא משנה מה ולט משנה כמה שנים לא יצא שיר חדש
שנה שנתיים או חמש
אנונימי