6 תשובות
כן בטח
כן
גם כנראה הולך ל יג יד שנה הבאה, והבנתי שכן- אם לא מסתדרים בזה אפשר לפרוש ומגייסים אותך אחרי כמה זמן
שואל השאלה:
בהצלחהה^
בהצלחהה^
אנונימית
תודה
גם לך :)
גם לך :)
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: