11 תשובות
חברה שלי אמרה שכןן
אכן כן^
יש סיכוי גם שאת החברה??^^
אכן כן כן^
כן אומרים אבל יש עוד מעט קטעים שמוסיפים לא הרבה...
אנונימי
שואל השאלה:
מה מוסיפים
אנונימית
בשמונה עשרה מוסיפים עננו ורחם זה רשום ברב הסידורים לא בכולם אבל נגיד בתפלון זה מופיעה ובעיקרון אומרים גם קינות מי שרוצה..
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני עושה אם אני לא קמה בזמן לשחרית
כי בצומות בדרכ אני קמה מזה מאוחר
אנונימית
אז אין מה לעשות את תפסידי כי זמן שחרית הוא מוגבל גם אני לא ממש קמה מוקדם אבל לכבוד תשעה באב אני אשתדל לקום מוקדם בעז"ה מקסימום תקומי מוקדם ואז תשני כל הצהרים...