5 תשובות
כרגע היא סובייקטיבית, כי לכל אחד יש את כח הבחירה
(הוא קיים זה בטוח וכולם מחוייבים לתורה, אבל אנשים מפרשים אז זה למקומות שונים ויש כאלה שלא מאמינים)
כשהגאולה השלמה תתרחש אמונה באלוקים תהיה אוביקטיבית
(הוא קיים זה בטוח וכולם מחוייבים לתורה, אבל אנשים מפרשים אז זה למקומות שונים ויש כאלה שלא מאמינים)
כשהגאולה השלמה תתרחש אמונה באלוקים תהיה אוביקטיבית
כל אחד צריך להאמין ולעשות את התורה
סובייקטיבי
זה לא אוביקטיבית כי יש בקושי שמסכימים , אז סובייקטיבית כי ככה כל אחד חי עכשיו
אובייקטיבית
באותו הנושא: