למה אנשים מפיצים שנאה על להקות קייפופ ואז עושים עניין ממעריצים שמגינים על אותן להקות כאילו הם מגזימים בתגובה?
ואומרים גם שכל המפורסמים מקבלים שנאה, אבל כולם יודעים שזה לא באותה כמות ומה אתם מצפים שאנשים ישתקו? דרך אגב לאף אחד לא אכפת שאתם לא אוהבים את המוזיקה, אתם יכולים לא לאהוב את המוזיקה בלי לשנוא את האנשים
1 ביוני 2022, 23:58
2 תשובות
את צודקת אנשים שופטים את זה על פי 3 שירים בקושי ומחפשים רק איך להוריד מזה זה ממש מעצבן